Zkušenosti s Pamelou Reif

Když jsem si na začátku karantény říkala, že bych měla začít cvičit, tak jsem se do toho pustila. Bez rozmyslu. Od té doby uběhlo už více jak půl roku a já jsem se s Vámi rozhodla zhodnotit mou nekončící cestu s cvičením. Jelikož je tady ten nezmar stále s námi a kdoví kdy se ho zbavíme, tak mě to pořád motivuje pokračovat a víte co? Výsledky jdou vidět. 

První měsíc jsem si stáhla do mobilu aplikaci na 30ti denní výzvu, kterou jsem vesele splnila a říkala si co dál. Nechci už 30ti denní výzvy, jelikož to bylo v podstatě pořád to stejné cvičení. Když jsem jednoho dne narazila u své oblíbené zahraniční blogerky, že cvičí podle Pamely Reif, ihned jsem si hledala kdo to je a co cvičí. Zjistila jsem že je to mladá holčina, která sdílí svá videa na Youtube a vytváří si workout plány na svém Instagramu. Ihned jsem se pustila do cvičení. A pocity? Já ji zbožňuju. Strašně jsem si její videa a cvičení oblíbila (nečekaně, když s ní cvičím až do teď😁). A tak jsem se pouštěla do dalších a dalších workoutů a dnes jsem, tam kde jsem. Mám za sebou půl roku s Pamelou a myslím si, že výsledky jsou taky vidět. Hlavně jsem se srovnala psychicky, což mi pomohlo se srovnat s dnešní situací, co se děje ve světě. 

Moc Vám to doporučuji. Chápu, že každý člověk není na cvičení, ale ono se stačí podívat na jedno její video a už by jste se hýbali. Má videa stylu kdy se zaměřuje na dané části těla, nebo celkové tělo. Dále má také dance workouty, které mě strašně baví. Není to taková námaha a cítím se po nich jak znovuzrozená. Dále má taky video jógy, protahovaní a mnoho dalších. Jasně jsou tady dny, kdy bych nejradší ležela celý den na gauči a nic nedělala, ale já se stejně do toho pustím! Neříkám, že nejsem ráda za restday dny (neboli dny odpočinku, které jsou dva za týden).

Jestli se ptáte, jak vypadají ty workout plány, je to ve stylu vašeho denního cvičícího rozvrhu. První si vyberete obtížnost na daný týden (začátečník, 30 minut denně, 45 minut denně, dance týden anebo 45 minut velmi těžký) a potom máte daný počet videí, které za ten den splníte. 

Zde máte příklad jejích videí:

Jsem ráda, že jsem se do toho pustila a pořád se mě to drží. Pokud se do toho pustíte taky nebo už s ní cvičíte, tak mi napište jak se vám daří a jak vás to baví. Budu ráda za každý komentář.

It's inspired by Andy

Komentáře