Večerní skin care rutina

Doufám, že nejsem jediná, co miluje večerní skin care. Zbožňuju, když se osprchuju, odlíčím se a můžu si pleť po celém dni vyčistit a doslova na ni napatlat různé krémy. Proto jsem se Vám dnes rozhodla napsat o tom, jak moje skin care probíhá a co používám za produkty. 

Začala bych od začátku (logicky😁). O svou pleť sem se začala zajímat asi ve třinácti letech, kdy se mi objevily první pupínky. Malovat jsem se začala až později, ale večerní rutinu jsem si nemohla odpustit už od této doby. První to byl jen večerní krém a teď se moje večerní rutina skládá z šesti produktů. Pro někoho je to málo, pro někoho je to moc, pro mě je to ideální. 

Když se osprchuju a odlíčím, jako první použiju čistící gel od moji nejoblíbenější kosmetické značky MaryKay. Je strašně příjemný, jednoduchý na použití, krásně voní a hlavně! Každá věková kategorie si najde ten svůj. Čistící gel je rozdělený na tři kategorie podle věku. Cca do 25 let, do 50 let a nad 50. 

Po čistícím gelu si pleť ještě dočistím pleťovou vodou od Nivea, kterou najdete v každé drogerii. Mám ji ráda, protože chladí, nevysušuje pokožku a krásně pleť hydratuje. Jednoduše ji nanesu na vatový tamponek a obličej očistím od zbývajících nečistot.

Konečně už si můžu na pokožku nanést krém, který je od značky Isana (také v každé drogerii) a tím pleť pěkně nechám hydratovat přes noc. Na rty ještě nanesu jelení lůj, jak jinak než od MaryKay a obličejová rutina tím končí. 

Na ruce si ještě natřu svůj moc oblíbený kokosový krém od Dove. Hlavně v zimě mám také vysušenou pokožku na loktech a předloktí a taktéž na nohou a na to požívám doslova ten nejlepší krém jaký jsem mohla najít. Je to velké balení úžasně vonícího krému, který nemastí, rychle zasychá, nechává pokožku krásně hladkou a hydratovanou. Ten se opravdu nemůžu vynachválit jak je skvělý.

Takhle tedy probíhá moje večerní skin care rutina. Všechny produkty jsou vyfocené na obrázku a mimochodem, tohle není spolupráce.

It's inspired by Andy

Komentáře